سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چند و چون کد تخفیف سایت لرنیتو

سایت لرنیتو

 

اگر کمربندهایتان را برای شرکت در کنکور پیش رو محکم بسته‌اید و از هر فرصتی برای آمادگی بیشتر استفاده می‌کنید، مطمئنم که اسم لرنیتو را نیز شنیده‌اید. این برنامه با مهیا کردن یک بانک سوال غنی توانسته بسیاری از دانش‌آموزان را مجذوب خود کند و آن‌ها را به روش نوین به درس خواندن ترغیب نماید. همه‌ی این امکانات در سایت لرنیتو هم تعبیه شده و اگر پدر و مادر شما اجازه‌ی استفاده از تبلت و موبایل نمی‌دهند، نیازی به نگرانی ندارید. اما آنچه در این میان اهمیت دارد، چگونگی کاربرد کد تخفیف لرنیتو است. اگر شما هم هنوز در این باره سردرگم هستید، باید حتما این مطلب را بخوانید.

معرفی اپ و سایت لرنیتو

سایت لرنیتو را می‌توان یک بانک جامع و کامل از سوال و تست دانست. بسیاری از داوطلبان کنکور علاقه‌ای به کتاب‌های مجموعه تست ندارند؛ چون امکان جست‌وجو در آن‌ها بسیار زمان‌بر و دشوار است. اما لرنیتو به سادگی و تنها با چند کلیک و یا حتی جست‌وجوی یک عبارت، شما را به سوالات مورد نظرتان از یک فصل خاص از یک درس می‌رساند.

از طرفی، لرنیتو امکان طراحی آزمون هم برای معلمان و هم برای دانش‌آموزان وجود دارد که آن را به یک ابزار کمکی برای تدریس و یادگیری هم بدل می‌کند. در واقع شما می‌توانید از خود آزمون‌هایی مشابه آزمون ماز را بگیرید و دیگر دغدغه‌ای برای پیدا کردن کد تخفیف ماز نداشته باشید. اگر از سازوکار سایت لرنیتو آگاهی پیدا کردید، به سراغ بخش جذاب یعنی کد تخفیف لرنیتو برویم.

کد تخفیف لرنیتو برای آزمون

لرنیتو چندین پکیج دارد که هرکدام امکاناتی را به روی شما باز می‌کند. ساده‌ترین آن تنها برای شرکت در آزمون کاربرد که بسیار ارزان است و بسته‌ی کایت نام دارد. این بسته به قدری ارزان است که برای آن به کد تخفیف لرنیتو محتاج نمی‌شوید. اگر حرفه‌ای‌تر و در حال آماده شدن برای کنکور هستید، باید پکیج بالگرد را انتخاب کنید. چون می‌توانید به کمک آن، به بخش جست‌وجوی لرنیتو که بسیار کاربردی و مهم است دسترسی داشته باشید. از طرفی می‌توانید هر تعداد که خواستید، آزمون از خود بگیرید و یادگیری‌های خود را تست کنید. برای این بسته که می‌تواند در کنار آزمون ماز به کار رود، حتما به دنبال کد تخفیف لرنیتو بگردید.

اگر معلمان بخواهند از سایت لرنیتو برای طراحی سوال امتحان بهره بگیرند، حتی سربرگ امتحانی هم به آن اضافه می‌شود که همین ویژگی‌ها هر معلمی را به سمت استفاده از لرنیتو سوق می‌دهد.

خدمات سایت بدون نیاز به کد تخفیف لرنیتو

کد تخفیف لرنیتو

شاید تصور کنید که چرا اصلا باید بابت این خدمات پول بدهید که نیاز باشد کد تخفیف لرنیتو پیدا کنید. اگر چنین ابهامی دارید، باید به سایت لرنیتو بروید و از طرح 14 روز استفاده‌ی رایگان آن استفاده کنید. وقتی با ابزار آن کار کردید و میزان وقت و انرژی و جامع بودن آن را دیدید، می‌توانید خودتان قضاوت کنید که چرا باید بابت آن پول پرداخت کنید. اصلا اگر خوشتان نیامد می‌توانید بی‌معطلی به سراغ آزمون ماز بروید و با اعمال کد تخفیف‌های آن شروع به سنجش خود کنید.

از دیگر نکاتی که باعث می‌شود هزینه کردن بابت سایت لرنیتو به‌صرفه باشد، در دسترس بودن همیشگی آن است. شما از دستگاه‌های مختلف مثل موبایل و تبلت هم می‌توانید به لرنیتو بروید و حتی در زمان‌های مهمانی و در حضور دیگران هم به تقویت دانش خود در کنکور بپردازید، کاری که هیچ‌گاه نمی‌توانید با کتاب‌های حجیم و چندصد صفحه‌ای انجام دهید.